Arbeidsmarktcampagne voor Visser & Smit Bouw

De arbeidsmarkt voor technici (onder andere bouwkunde en civiele techniek) is uitdagend. Om op te vallen tussen de vele concurrenten ontwikkelt The Addstore een pakkend en krachtig beeld. Een beeld dat in één oogopslag duidelijk maakt wat voor mensen Visser & Smit Bouw zoekt. Namelijk: ‘Knappe koppen’.

De helm speelt vooral een belangrijke rol in de online videocampagne. Op verschillende locaties van Visser & Smit Bouw zien we op hoofdhoogte een bouwhelm zweven met daarop ‘Knappe koppen gezocht:’. We zien de helm op een bouwplaats, achter een computer en in een traineeship. De helm symboliseert de onzichtbare medewerker waar Visser & Smit Bouw naar op zoek is.

The Addstore ontwikkelt en produceert naast de videocampagne ook de werken-bij-site. Denk aan het design, de teksten, fotografie en video én het feitelijke programmeren. Op de site trekken we het concept van de ‘Knappe koppen’ door en vertellen we meer over Visser & Smit Bouw als werkgever.

Videocampagne

Werken-bij website

Arbeidsmarktcampagne voor Visser & Smit Bouw

Fotografie

Testimonials van medewerkers

Social media

Soortgelijke campagnes