Employer Branding campagne voor Noordwest Ziekenhuis

Noordwest is een ziekenhuisorganisatie die behoort tot de STZ-ziekenhuizen. STZ staat voor ‘Stichting Topklinische Ziekenhuizen’. Een club die voorop wil lopen op het gebied van patiëntgerichte topklinische zorg, opleidingen en wetenschappelijk onderzoek. Als we gaan nadenken over een passende arbeidsmarktpositionering, zijn we het al snel eens: ambitie is een belangrijk element in de strategie. Noordwest wil vooroplopen in ziekenhuiszorg en dat betekent dat ze medewerkers zoeken die dat ook willen.

We ontwikkelen een arbeidsmarktcampagne met als thema: ‘Noordwest. Als je nog beter wilt worden dan je al bent’. Met deze regel vangen we de ambitie van het ziekenhuis en vertalen we die naar een belofte voor de wervingsdoelgroep; beter worden in je vak. Beter willen worden in je vak is hét verhaal achter drie video’s die we voor Noordwest realiseren. In die video’s zie je hoe Tarno, Elisa en Saskia op hun eigen manier bezig zijn om hun werk zo goed mogelijk te doen. Het belang van de patiënt staat daarbij centraal.

Beter willen worden is ook het centrale thema op de website van Noordwest die The Addstore heeft ontwikkeld. Je vindt de ambitie overal op de site terug, bijvoorbeeld in de persoonlijke verhalen van de mensen die er werken. 

Bekijk voor andere Employer Brandingcases de case van Mazars.

Videocampagne

Werken-bij website

Fotografie

Soortgelijke campagnes