• Medux

Medux is de organisatie achter merken zoals Harting-Bank, Medipoint en Atlas Kidtech. Stuk voor stuk bedrijven die revalidatie- en zorghulpmiddelen leveren en onderhouden. Medux groeit hard en zoekt in het hele land technici maar ook adviseurs, logistiek personeel en vestigingsmanagers.

Na een aantal groepsgesprekken wisten we het zeker. Mensen die bij de Medux-bedrijven werken hebben iets met hun vak maar ook met de cliënten waar ze het voor doen. Een afleveraar die vrijdagmiddag in een auto springt om een speciaal bed af te leveren aan de andere kant van het land of een adviseur die naar een cliënt gaat om een passende rolstoel aan te meten. Iedereen bij Medux weet waarom hij of zij zijn werkt doet. En dat gegeven werd dan ook de basis voor de campagne:  Medux. Weten waar je voor werkt. In de campagne zien we dat de cliënten van Medux weer in staat zijn om alledaagse dingen te doen, zoals boodschappen halen op de markt of een wandeling door het park, en dat dit mede mogelijk is gemaakt door het vakmanschap van de medewerkers van Medux.

De campagne voor Medux sluit goed aan bij het dna van het bedrijf en daarom ook succesvol. Na 2 maanden campagne voor de technische doelgroep hadden we 18.000 unieke bezoekers op de website, 2.480 sollicitaties, 53 nieuwe technici aan boord en 139 andere vacatures vervuld.

Videocampagne

Werken-bij website

Fotografie

Testimonials van medewerkers

Social media