• Voor werkgevers die geloven in diversiteit en inclusie

The Addstore maakt organisaties divers en inclusief

Bedrijven met een diverse samenstelling op het gebied van gender en etniciteit zijn succesvoller dan organisaties die dat niet hebben. Diverse organisaties zijn creatiever, spelen beter in de wensen van een diverse klantenkring en sluiten beter aan op ontwikkelingen in de maatschappij. The Addstore helpt opdrachtgevers bij ontwikkelen van een inclusieve strategie en een inclusieve arbeidsmarktbenadering. Je kunt daarbij denken aan het schrijven van inclusieve vacatureteksten en de inzet van specifieke wervingskanalen voor diverse doelgroepen. 

Wij snappen dat bedrijven meer moeten doen dan het ontwikkelen van een diverse campagne. En daarom helpen we klanten ook bij het diverser maken maken van hun werving- en selectieprocedure. Wil je meer weten over het diverser maken van je arbeidsmarktbenadering, neem dan contact op met Gertjan de Waal of Simone Otte-Klandermans. 

Employer Journey model

In dit model kun je in 2 stappen zien hoe we jou kunnen ondersteunen bij het implementeren van Diversiteit in alle fases van de Employee Journey.

DIVERSITEITS CASE INSPECTIE GEZONDHEIDSZORG EN JEUGD

In de afgelopen jaren hebben we behoorlijk veel ervaring opgedaan met het ontwikkelen van diversiteitscampagnes. Zo waren we eerder actief betrokken bij de diversiteitscampagnes voor Defensie en de Nederlandse Politie. En recent nog bij de wervingscampagne voor de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ).

THE ADDSTORE EN DIVERSITY RECRUITMENT GAAN SAMENWERKING AAN

The Addstore voegt een nieuw specialisme toe aan haar dienstverlening namelijk Diversiteit en Inclusie. Simone, specialist arbeidsmarkt communicatie bij The Addstore en Najat Saidi (specialist Diversiteit & Inclusie) spreken met elkaar over diversiteit en inclusie in relatie tot arbeidsmarktcommunicatie.

Vraag nu een gratis diversiteitsscan® aan!

The Addstore wil graag haar kennis over diversiteit en inclusie delen. Dan doen we onder andere met onze gratis Diversiteits-Scan®. Vul hier onder je gegevens in en we sturen je dan direct een aantal stellingen en vragen waar je op kunt reageren. Op basis van je antwoorden bepalen we je positie in onze diversiteitsmatrix. Vervolgens gaan we met elkaar in gesprek over een verbeterplan voor de korte en lange termijn.

De Diversiteits-Scan® begint met het afnemen van een vragenlijst. Hieronder hebben we een voorbeeld van één van de vragen opgenomen.

Voorbeeldvraag:

Onze organisatie heeft targets voor het aantrekken en binnen halen van diverse doelgroepen.

Geïnteresseerd in de gratis diversiteitsscan?
Vul je gegevens in!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.