Jaap

“Effectiviteit kan niet zonder creativiteit.”

Jaap van Haastrecht is er van overtuigd dat je met een goed idee het verschil kan maken. Juist als de verschillen met concurrerende merken of bedrijven heel klein zijn. Hij is vaak genomineerd en bekroond op het gebied van actie, corporate en arbeidsmarktcommunicatie. Zijn mooiste prijs vindt hij de Effie. Want effectiviteit vraagt pas echt om creativiteit.

Werkervaring

Mei 2014 – Heden: Conceptdenker / copywriter The Addstore  2005 – 2014: Freelance conceptdenker / copywriter 2002-2005: Creative director Hemels van der Hart  1997 – 2005: Freelance conceptdenker / copywriter 1995-1996: Creative director BVH en dePersoneelZaak 1990 – 1994: Copywriter N&W/Leo Burnett  1987 – 1989: Copywriter FHV/BBDO

Merkervaring

Gewerkt voor o.a.: ABN-AMRO, Rabo, Avéro Achmea, Centraal Beheer, KPMG, Bankgiro Loterij, Oracle, Boskalis, Bouwend Nederland, DSM, Eneco, Essent, Nuon, Albert Heijn, Super de Boer, Bijenkorf, Intersport, Audi, Fiat, Opel, Peugeot, Scania Trucks, Mercedes Trucks, Suzuki, Voorlichtingsbureau Drank, Stivoro, Randstad, Yacht, Bavaria, Dommelsch, Heineken, Sonnema Berenburg, Douwe Egberts, Knorr, Koninklijke Marine, Ministeries van VROM, V&W, OC&W en Financiën, Gemeente Rotterdam, KPN, Primafoon, Vodafone, AZR, CZ en Zilveren Kruis.

  • Volg Jaap op: