• Voor werkgevers die geloven in creatief werk

    Concept en creativiteit als basis voor onderscheidende communicatie

Creatieve oplossingen die waarde toevoegen

Wij bedenken communicatieoplossingen waarin strategie, concept en creativiteit een essentiële rol spelen en die zo langdurig waarde toevoegen aan het werkgeversmerk. Hieronder volgen enkele voorbeelden die laten zien hoe we dit idee hebben toegepast bij onze klanten.

Onze klanten

 

Wat zeggen klanten over ons

‘The Addstore heeft in een ontzettend kort tijdbestek ons geholpen bij het visueel en tekstueel weergeven van wie wij als werkgever zijn en waarom mensen bij ons willen werken. Daardoor hebben we in onze wervingscampagne veel betere resultaten gehaald dan eerder. Kandidaten hadden zo vooraf een veel beter beeld over de organisatie waar ze solliciteerden. Het was fijn en snel schakelen en waar nodig dachten ze actief mee over hoe sommige zaken nog beter konden. Wij zijn heel tevreden met het resultaat.’

Melanie Knieriem
Coördinator implementatie Wet Toetreding Zorgaanbieders
Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd

The Addstore heeft voor ons een mooie blog/website ontwikkeld en recent voorzien van een nieuwe look en feel. Ze luisteren goed naar onze wensen en verwerken feedback snel en vakkundig.

Judith Scheffer
Online communicatie adviseur
Nysingh Advocaten en Notarissen

The Addstore heeft ons geholpen met een tijdelijke landingspagina en een campagne op allerlei jobsites en sociale media. In zeer korte tijd zijn de mensen van The Addstore in staat wensen te vertalen in concrete acties. Een heerlijke no- nonsense mentaliteit.

Marjolein Sluijters
Directeur -bestuurder
Profi-Pendi Samenwerkingsverband Primair Onderwijs

The Addstore was voor ons de juiste partner om zogeheten internet testimonials en content te creëren die qua ontwerp, design en uitstraling perfect passen binnen ons bedrijf. Het is uiteindelijk een gezamenlijk, eigentijds product geworden waar wij heel trots op zijn. The Addstore is een bedrijf waar je op kunt vertrouwen dat het goed is.

Gabry de Kovel
Communications Manager
Wintershall Noordzee